Тема « Мода»
На кінець тижня
учні вміють:
• пояснювати, у чому їхня неповторність;
• переконувати про те, що не можна оцінювати людей за їхнім одягом;
• пояснювати, що кожен має право на вираження власного «Я», зокрема й через
моду;
• уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;
• взаємодіяти в парах і групах для досягнення навчальних цілей;
• порівнювати і впорядковувати об’єкти за однією або декількома ознаками;
• висловлювати власну думку, відповідати на поставлені запитання;
• ділитися своїми почуттями та емоціями від прослуханого та почутого;
• дбайливо ставитися до свого здоров’я;
• творити модні речі.
• пояснювати, у чому їхня неповторність;
• переконувати про те, що не можна оцінювати людей за їхнім одягом;
• пояснювати, що кожен має право на вираження власного «Я», зокрема й через
моду;
• уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;
• взаємодіяти в парах і групах для досягнення навчальних цілей;
• порівнювати і впорядковувати об’єкти за однією або декількома ознаками;
• висловлювати власну думку, відповідати на поставлені запитання;
• ділитися своїми почуттями та емоціями від прослуханого та почутого;
• дбайливо ставитися до свого здоров’я;
• творити модні речі.
Немає коментарів:
Дописати коментар