Тиждень 21
« Мої улюблені книжки»
На кінець тижня учні знають:
● що книжка – це доступне та цікаве джерело знань;
● різновиди дитячої літератури;
● правила поводження з книжкою;
та вміють:
● обирати для читання літературу відповідно до мети читання (для насолоди, для
здобуття інформації тощо);
● читати різними способами (малюнками, складами, словами, з передбаченням та
ін.);
● уважно слухати інших та обґрунтовувати свою позицію;
● розповідати про власні захоплення і вподобання;
● зацікавлювати інших власним вибором/ прикладом;
● добирати матеріали для здійснення дрібного ремонту книжок.
● що книжка – це доступне та цікаве джерело знань;
● різновиди дитячої літератури;
● правила поводження з книжкою;
та вміють:
● обирати для читання літературу відповідно до мети читання (для насолоди, для
здобуття інформації тощо);
● читати різними способами (малюнками, складами, словами, з передбаченням та
ін.);
● уважно слухати інших та обґрунтовувати свою позицію;
● розповідати про власні захоплення і вподобання;
● зацікавлювати інших власним вибором/ прикладом;
● добирати матеріали для здійснення дрібного ремонту книжок.
Тиждень 20
«Спорт»
На кінець тижня учні знають:
● імена та прізвища українських спортсменів, відомих світу;
● особливості Олімпійських ігор – 2018;
● досягнення української збірної на Олімпійських іграх – 2018
та вміють:
● пояснювати, чому важливо займатися фізкультурою і спортом;
● розрізняти популярні види спорту;
● визначати риси характеру, необхідні для досягнень високих результатів у спорті.
● імена та прізвища українських спортсменів, відомих світу;
● особливості Олімпійських ігор – 2018;
● досягнення української збірної на Олімпійських іграх – 2018
та вміють:
● пояснювати, чому важливо займатися фізкультурою і спортом;
● розрізняти популярні види спорту;
● визначати риси характеру, необхідні для досягнень високих результатів у спорті.
Немає коментарів:
Дописати коментар