Тиждень 24
«Час /як керувати часом?»
На кінець тижня учні знають:
● одиниці вимірювання часу – година, рік, місяць, тиждень, доба, пора року;
● окремі весняні зміни у живій природі;
● значення слова «пунктуальність»;
та вміють:
● користуватися календарем для вирішення повсякденних проблем;
● визначати час з точністю до години;
● самостійно проводити прості дослідження та робити висновки за їх результатами;
● складати власний план дня;
● висловлювати власну думку та обґрунтовувати її;
● співпрацювати в парі, групі, самостійно.
● одиниці вимірювання часу – година, рік, місяць, тиждень, доба, пора року;
● окремі весняні зміни у живій природі;
● значення слова «пунктуальність»;
та вміють:
● користуватися календарем для вирішення повсякденних проблем;
● визначати час з точністю до години;
● самостійно проводити прості дослідження та робити висновки за їх результатами;
● складати власний план дня;
● висловлювати власну думку та обґрунтовувати її;
● співпрацювати в парі, групі, самостійно.
Вітання з святом 8 березня!
Тиждень 23
« Професії»
На кінець тижня учні знають:
● назви різних професій;
● назви інструментів, якими послуговуються представники найпопулярніших професій;
● ким і де працюють батьки;
● професії минулого та казки, у яких ми дізнаємося про ці професіїта вміють:
● розпізнавати найпопулярніші професії;
● описувати знаряддя праці, спеціальний одяг, якості характеру представників різних професій;
● фантазувати про професії майбутнього;
● висловлювати свою думку щодо майбутнього вибору власної професії;
● використовувати математичне мислення у розв’язанні проблемних ситуацій;
● уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.
● назви різних професій;
● назви інструментів, якими послуговуються представники найпопулярніших професій;
● ким і де працюють батьки;
● професії минулого та казки, у яких ми дізнаємося про ці професіїта вміють:
● розпізнавати найпопулярніші професії;
● описувати знаряддя праці, спеціальний одяг, якості характеру представників різних професій;
● фантазувати про професії майбутнього;
● висловлювати свою думку щодо майбутнього вибору власної професії;
● використовувати математичне мислення у розв’язанні проблемних ситуацій;
● уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.
Немає коментарів:
Дописати коментар