Сторінка для батьків

Зроблено в Padlet

РОЗКЛАД УРОКІВ 2-Б клас

Понеділок                                                 Четвер
1.Я досл.світ                                              1.Я досл.світ
2.Укр/англ.                                                 2.Я досл.світ
3.Музика                                                    3.Фіз-ра                            4.Укр/англ.                                                 4.Обр.мист.
5.Матем.
6.Укр.мова (1 гр.)

Вівторок                                                    П'ятниця

1.Я досл.світ                                             1.Укр/англ.

2.Матем.                                                    2.Укр/англ.
3.Я досл.світ                                             3.Хореогр.
4.Фіз-ра                                                     4.Я досл.світ
5.Укр/інформ.                                            5.Укр.мова (2 гр.)
6..Укр/інформ.

Середа

1.Я досл.світ 
2.Укр/англ.
3.Матем.
4..Укр/англ.
5.Фіз-ра     



Абетка порад для батьків    дивитись тут




Як навчити дитину прибирати в кімнаті за 10 хвилин

Сьогодні кімнату вашої дитини можна було би сміливо використовувати в якості декорацій до ефектної кримінальної драми? Просто незбагненно, як із прекрасного, з любов'ю спроектованого приміщення її кімната перетворилась на те, що тепер нагадує скоріше непривабливу нічліжку, в якій щойно сталось нечуване пограбування.
За законом підлості, саме сьогодні до вас у гості прийшла подруга, з якою у вас, можливо, зав'язався наступний діалог.
  • Ваша подруга: «О, як цікаво! Двері в кімнату Дмитрика прикрашено поліцейською обмежувальною стрічкою. Це так незвично, стильно й сучасно... Можна, я подивлюсь, як кімната твоєї дитини виглядає зсередини?».
  • Ви: «Там немає нічого особливого. Краще підемо, я покажу тобі кухню...».
  • Ваша подруга: «Не прибідняйся. Адже ваша вітальня – просто зразок дизайну. Крім того, Дмитрик виклав у соцмережі фотографію нових штор у своїй кімнаті і...» (тягне вас до дверей).
  • Ви: «Тільки спробуй відчинити ці двері, я за себе не відповідаю!».
​До цього часу ви, можливо, вважали, що ваш найбільший провал у вихованні дитини – це її нездатність підтримувати чистоту у своїй кімнаті. Дуже ймовірно, що це не так. Можливо, найбільший провал – це сімейна фотографія 2010 року, на якій ви, м'яко кажучи, не дуже добре вийшли з новою зачіскою. Як би там не було, брудна дитяча й ваша перша спроба коротко підстригтись у списку ваших провалів знаходяться аж ніяк не на першому місці.
До цього моменту ви вже, звісно, розглянули безліч варіантів, як упоратись із жахом, який являє собою кімната дитини. Мабуть, включаючи прийом на роботу покоївки,.. підпал будинку, виклик МНС... – так, хоча всі ці варіанти потенційно можливі, але зовсім непрактичні. Ви вже, напевно, утратили всяку надію на життя в чистоті, страждаючи від «раптових нападів добровільного захаращення», які виникають у вас в якості особистої стратегії виживання щоразу, коли ви відкриваєте двері в кімнату вашої улюбленої дитини.
Та якби вам сказали, що існує спосіб навчити її прибирати кімнату самостійно, швидко, ретельно й ефективно? Що, якби вам сказали, що це можна зробити всього за десять хвилин?!
Насправді, цей процес дуже простий. Він розбитий на п'ять етапів, на кожному з яких дитина повинна зробити легкий вибір з кількох варіантів. Цей метод навчає хороших, надійних способів прибирання та вміння підтримувати порядок у кімнаті. Але для того щоб досягти успіху в застосуванні цього методу, ви повинні бути готові знехтувати деякими дрібними деталями прибирання, про які зазвичай турбуються дорослі. Просто не будьте занадто прискіпливі до дитини. Лекції дитині на тему «Мамина ідеальна техніка розкладання нижньої білизни на полицях» не тільки гальмує закінчення прибирання, а й негативно впливає на розвиток особистості дитини, роблячи її надмірно вимогливою, критичною й метушливою через усілякі дрібниці, що погано відіб'ється на її майбутній кар'єрі.
Невелике попередження: у процесі прибирання ви, швидше за все, виявите речі, наявність яких (або їх місце розташування) зазвичай викликає у вас роздратування. Тому, перед тим як взятись до справи, приготуйтесь зберігати спокій і відпрацюйте перед дзеркалом у ванній кімнаті таку фразу: «Тобі, напевно, вдалося прихистити більше бродячих кішок, ніж кому б то не було в усій твоїй школі. О любий, це так (із тремтінням)... зворушливо».
Тепер ви готові розпочати.
Крок 1. Приберіть усе з ліжка й заправте його (1–2 хвилини)
Незалежно від того, наскільки жахливо виглядають ліжко й підлога, спочатку необхідно скинути все з ліжка на підлогу. Так, дійсно, саме так, власне, і створювався безлад. Але так виглядає й важливий етап прибирання кімнати. З охайним ліжком прибирання просувається легше. Заправлене ліжко здатне змінити вигляд будь-якої кімнати, і простір починає виглядати чистіше, що обов'язково надихне вашу дитину на подальші успіхи.
Якщо ви один з тих батьків, які вимагають ідеально заправляти ліжко, як, наприклад, у лікарнях або готельних номерах, прийшов час порозмовляти. Женевська конвенція суворо забороняє примушувати ідеально заправляти ліжко дітей, чоловіків, борців за свободу особистості й т. п. Просто візьміть і заправте його.
Крок 2. Складіть на ліжко весь одяг, який знаходиться не на своєму місці (2 хвилини)
Використовуючи принцип «переповнених рук», зберіть весь одяг, рушники, шматочки тканини й т. п. Покладіть всю цю купу на ліжко. «Так, але ж тільки що було сказано, що треба очистити ліжко! Тепер я повинна покидати на нього чистий і брудний одяг упереміш?» – спитаєте ви недовірливо.
Коротше кажучи, так. Дітям (і чоловікам) чим простіше, тим краще; вибір повинен бути простим: це або те. Зараз підлога закидана одягом, іграшками, потрібними й непотрібними речами. По суті, тут є й одяг, і не одяг. Ваша дитина робить простий вибір між двома зрозумілими опціями та діє відповідно. Вона ходить по кімнаті та збирає одну категорію речей – одяг. На цьому етапі не відокремлюйте одяг для прання, це лише ускладнить завдання, просто збирайте його.
Коли ви показуєте дитині цю процедуру, рухайтеся швидко. Ваша мета – впоратись із цією частиною завдання менш ніж за дві хвилини. Зосередившись, швидко піднімайте весь одяг двома руками й кидайте його на ліжко.
Крок 3. Зберіть усі речі, які повинні залишатись у кімнаті (яким тут місце) (2 хвилини)
Примітка: це той випадок, коли ваша любов до кошиків піде на велику користь вашій сім'ї. Візьміть кілька кошиків (коробок, відер, контейнерів, чого завгодно), які допоможуть вам розсортувати речі. Зібравши весь одяг з підлоги, ви отримуєте два нові варіанти: речі, які залишаються в кімнаті, й речі, які в кімнаті не залишаються. Знову ж таки, за допомогою принципу «переповнених рук» (або кошиків) переміщайтесь по кімнаті, піднімаючи все, що можете. У міру наповнення кошиків сортуйте речі за їх приналежністю даному місцю (кімнаті). Предмети, яким не місце в дитячій кімнаті (чашки, тарілки, здичавілі коти, зварювальне обладнання, корми для тварин), кладіть у кошик за дверима. З ними ви розберетесь пізніше. Розставляючи ці речі по місцях зараз, ви не закінчите прибирання кімнати навіть в осяжному майбутньому.
Вирішення трудомісткого завдання на знаходження відповідного місця для кожного предмета, що не належить дитячій кімнаті, може потребувати найбільшої кількості зусиль. Якщо ви скоротите задачу й зосередитесь на правильному розміщенні лише предметів, що належать дитячій кімнаті, то зможете закінчити роботу у визначений строк. Предмети за дверима можуть почекати.
Повторюйте цей крок, доки на підлозі не залишиться лише сміття.
Крок 4. Позбавтесь від сміття (2 хвилини)
Ось коли дійсно цінним є вміння правильно розташувати відро для сміття. Поставте відро в середині кімнати та швидко поскладайте туди все сміття. Напевно, вам доведеться ще й пропилососити (і випустити сімейство білок в їх природне місце існування), але збір сміття з підлоги вже сам по собі створює чарівну обстановку.
Тепер ця кімната офіційно на 99 % чиста.
Крок 5. Розділіть одяг (2 хвилини)
Це ще один вибір «або/або». У купі на ліжку є одяг чистий та брудний. Розділіть цю купу на дві, перевіривши кожний предмет, щоби переконатись, що на ньому немає ляпок, плям чи інших забруднень. У деяких випадках необхідно провести тест на нюх, але діти можуть обійтись і швидким візуальним оглядом.
Чоловіки проте, як і раніше, користуються менш точним методом визначення свіжості одягу по запаху, який вони вивчили замолоду. Важливо також відзначити, що школярі в середніх класах зазвичай погано відчувають запахи. Пубертатний період виводить їх нюх з ладу.
Якщо одяг чистий, його потім треба буде прибрати в шафу. Якщо брудний, то відправляється в купу із брудною білизною, яку згодом можна буде випрати або спалити.
Майте на увазі, що навчання дітей і чоловіків вимагає часу. При першій спробі важливе почуття «успіху», а не фактична досконалість. Важливо почати навчання дітей навичок, які допоможуть їм не травмувати в майбутньому їх власних дітей. Загляньте в не настільки віддалене майбутнє, і ви побачите, як ваші діти вчать цієї навички вже своїх дітей, а ви сидите, склавши руки, з доброю старечою посмішкою на обличчі й думаєте про себе: «Ось ми й розрахувалися».
Готово!

Зірвіть поліцейську обмежувальну стрічку із дверей кімнати вашої дитини та відсвяткуйте цю подію: випийте свій улюблений сік, подивіться улюблене ТВ-шоу, тому що сьогодні ви вже достатньо зробили для виховання дитини. Ви навіть можете запросити подругу на імпровізовану екскурсію дитячою кімнатою. І коли вона спитає: «Як тобі вдалось навчити дітей підтримувати таку чистоту в кімнатах?», можна відповісти їй: «Ти просто повинна проявити терпіння й готовність до навчання».
ПАМ'ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ
Щоб уберегти Вас від деяких, на жаль дуже поширених помилок, ми хочемо запропонувати Вам кілька порад. Прочитавши їх, подумайте, які для Вас і Вашої родини найбільш актуальні. Спробуйте виконувати хоча б їх. Якщо Вам вдасться розумно організувати життя Вашої дитини, це полегшить Вам взаємне пізнання, вбереже від багатьох неприємностей у майбутньому і подарує години спілкування з близькою людиною. Отже, деякі практичні рекомендації.
1. Будіть свою дитину спокійно. Прокинувшись, вона повинна побачити Вашу посмішку і почути ласкавий голос. Не підганяйте зранку, не смикайте по дрібницях, не докоряйте за помилки, навіть якщо вчора попереджали.
2. Не квапте. Уміння розраховувати час – Ваша задача, і якщо Вам це погано вдається, це не провина дитини.
3. Не відправляйте дитину в школу без сніданку: до шкільного сніданку їй доведеться багато попрацювати.
4. У жодному разі не прощайтеся, попереджаючи: «дивись не балуйся», «веди себе добре», «щоб сьогодні не було поганих оцінок» і т. ін. Побажайте дитині удачі, підбадьорте, знайдіть кілька ласкавих слів – у неї попереду важкий день.
5. Забудьте фразу «Що ти сьогодні отримав?». Зустрічайте дитину після школи спокійно, не ставте їй тисячу питань, дайте розслабитися. Якщо ж дитина занадто збуджена, якщо прагне поділитися чимось, не ігноруйте, не баріться, послухайте – це не займе багато часу.
6. Якщо бачите, що дитина засмучена, але мовчить, не допитуйтесь, нехай заспокоїться, тоді і розповість сама.
7. Вислухавши зауваження вчителя, не поспішайте влаштовувати прочухана, постарайтеся, щоб Ваша розмова з учителем відбувалася без дитини. До речі, завжди не зайве вислухати «обидві сторони» і не поспішати з висновками.
8. Після школи не поспішайте сідати за уроки, необхідно дві, три години відпочинку (а в першому класі добре б години півтори поспати) для відновлення сил. Найкращий час для приготування уроків з 15 – ої до 17 – ої години.
9. Не змушуйте робити всі уроки в один присід, після 15 – 20 хвилин занять необхідні 10 – 15 хвилинні «перерви». Краще, якщо вони будуть рухливими.
10. Під час приготування уроків не сидіть «над душею». Дайте дитині можливість працювати самій. Але вже якщо потрібна Ваша допомога, наберіться терпіння. Спокійний тон, підтримка («не хвилюйся, все вийде», «розберімося разом», «я тобі допоможу»), похвала (навіть якщо не дуже виходить).
11. У спілкуванні з дитиною намагайтеся уникати умов: «якщо ти зробиш, то…», деколи умови стають нездійсненними незалежно від дитини і Ви можете опинитися в дуже складній ситуації.
12. Знайдіть протягом дня бодай півгодини, коли Ви будете належати тільки дитині, не відволікайтеся на домашні турботи, телевізор, спілкування з іншими членами родини. У цей момент важливіше всього її справи, турботи, радості і невдачі.
13. Виробіть єдину тактику спілкування всіх дорослих у сім'ї з дитиною, свої розбіжності з приводу педагогічної тактики вирішуйте без дитини. Якщо щось не виходить, порадьтеся з учителем, лікарем, психологом. Не вважайте зайвою літературу для батьків, там Ви знайдете багато корисного.
14. Пам'ятайте, що протягом навчального є критичні періоди, коли вчитися складніше, швидше настає стомлення, знижена працездатність. Це:перші 4 – 6 тижнів для першокласників; 3 – 4 тижні для учнів 2 – 4 класів; кінець другої чверті; перший тиждень після зимових канікул; середина третьої чверті.
У ці періоди слід бути особливо уважними до стану дитини.
15. Будьте уважні до скарг дитини на головний біль, втому, погане самопочуття. Найчастіше це об'єктивні показники труднощів навчання.


16. Врахуйте, що навіть «зовсім великі» діти (ми часто говоримо «ти вже великий» 7 – 8 річній дитині) дуже люблять казку перед сном, пісеньку і ласкаве прогладжування. Все це заспокоює їх, допомагає зняти напруження, що накопичилося за день, спокійно заснути. Намагайтеся не згадувати перед сном неприємностей, не з'ясовувати стосунки, не обговорювати завтрашню контрольну і т.ін. Завтра новий день, і Ви повинні зробити все, щоб він був спокійним, гарним і радісним.


До уроків літературного читання.
Українські дитячі письменники (за новою програмою)

           4 клас



1. Будьте гарним прикладом для своїх дітей у ставленні до власного здоров΄я. 
2. Ведіть здоровий спосіб життя.
3. Займайтесь фізичною культурою, виконуйте вранці вправи ранкової гімнастики. Виробляйте сталу звичку та потребу в цьому.
4. Практикуйте вдома певну систему оздоровлення всіх членів родини, в тому числі й дитини.
5. Налагодіть у сім΄ї активно-динамічний відпочинок.
6. Організовуйте сімейні прогулянки на природу, щоб змалечку привити дітям бережливе ставлення до навколишнього середовища.
7. Пам΄ятайте, що здоровий спосіб життя – це правильно організована діяльність, сприятливі умови побуту, активний відпочинок і здоровий мікроклімат у родині.
8. Не паліть і не пийте спиртних напоїв у присутності дітей. Пам'ятайте! Діти схильні імітувати ваші дії в дитячому садку.
9. Формуйте у дітей світоглядно-оздоровчу поведінку на основі реалізації принципів: пізнай себе, створи себе і допоможи собі сам.
10.Впроваджуйте різноманітні форми роботи з валеологічного виховання, спрямовані на формування в дітей уявлень про правила безпечної поведінки під час ігор, про можливості людського організму, про користь рухової активності, здоровий спосіб життя.
11.Застосовуйте вдома різні профілактично - корекційні вправи з олівцями, скакалками та іншими підручними предметами.
12.Привчайте дітей щоденно піклуватися про своє здоров΄я:
- виконувати різні фізичні вправи;
- правильно харчуватись;
- загартовуватись;
- спілкуватися з друзями;
- дотримуватися особистої гігієни;
- дотримуватися режиму дня;
- знаходити час для розваг на свіжому повітрі, дивитися цікаві телепередачі, користуватися бібліотекою і т. д. 




Вчимося робити уроки


      Весь день з'їдають уроки. Вони, немов хижаки, позбавляють малюків улюблених ігор, спілкування з друзями, прогулянок з близькими людь­ми. Поступово отруюючи дитяче життя, домашні завдання, врешті-решт, стають важкою повинністю, майже покаранням. А це вже небезпечно, адже від розпачу лише один крок до небажання вчитися.
      Звідси висновок: витрата учнем непомірне великої кількості часу на приготування уроків — сигнал неблагополуччя — явище ненормальне і неприпустиме.  Читати тут

Немає коментарів:

Дописати коментар