вівторок, 14 квітня 2020 р.



Вівторок 14 квітня
Математика.

1.Розв'яжи.
1.   56 • 5 - 126 : 7=
      7 • 26 + 480 : 6=
      2• (901 - 483 - 249)=
    
3. Склади два рівняння за умовами. Розв’яжи їх.
1) Невідоме число збільшили у 4 рази і отримали 100.
2) 144 збільшили на невідоме число і одержали 210.

Подумай.

 Повідомте учням

Код доступу 937622
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


Українська мова

Чи знаєш ти про те, що в різних країнах Великдень святкують по-різному? Що тобі відомо про те, як проходить це свято за межами нашої країни?
-         Про що можуть листуватися незнайомі люди?
-         Прочитай лист від хлопчика з Франції, який розповідає про традиції святкування Великодня у своїй родині.

                                     Привіт!
      Я Бруно , мені 8 років і я живу у Франції. Я дуже люблю мандрувати, особливо мене цікавлять  різні традиції. Цієї весни мені дуже хотілося потрапити до України, щоб побачити, як у вас святкують Великдень, бо я чув, що у кожному куточку світу це відбувається по-іншому.
      Хочу розповісти тобі, як ми з родиною святкуємо Великдень.
За місяць до Великодня у всіх магазинах Франції починається продаж шоколадних яєць, курочок, півників і кроликів. Напередодні свята ми прикрашаємо будинок стрічками, гірляндами і дзвіночками, готуємо традиційну французьку великодню страву- смажене курча.
     У день Великодня, рано-вранці, батьки ховають шоколадні яйця в саду, але кажуть, ніби їх заховав великодній Кролик, а ми з старшою сестрою і меншим братиком, прокинувшись,починаємо шукати їх під кущами, в квітах, в траві.
   Усі знайдені яйця ми складаємо в кошик і ласуємо ними за сніданком.


Розкажи, будь ласка, як святкують це свято у твоїй родині. Які страви готуєте? Які Великодні прикмети і повір'я у вас існують?

 Дай  відповіді на питання до листа Бруно. 

 1.Чим відрізняється святкування у Франції і в Україні?
2. Що має на увазі хлопчик, коли запитує про великодні прикмети?
3. Прочитай, що таке прикмета, а що таке  повір’я і спробуй пояснити, у чому їхня відмінність.
Повір’я – перекази, легенди, в основі яких лежать народні уявлення про зв’язки між явищами довкілля і долею людини, наприклад: Розсипана сіль – до сварки).

Прикмета– передбачення, передвістя чого-небудь,наприклад: Ластівки літають низько – буде дощ.

  
Перейди за посиланням  https://learningapps.org/10535146 та розподіли запропоновані речення на прикмети і повіря.

-    Написати лист
-         Розкажи про великодні традиції своєї родини, написавши Бруно лист-відповідь. У своїй розповіді обов’язково дай відповіді на запитання, які цікавлять хлопчика. 




Я досліджую світ
Зошит. С.17-18

Немає коментарів:

Дописати коментар