вівторок, 7 квітня 2020 р.

ВІВТОРОК 7 квітня 

Дорогі діти! Кожного дня заходьте на сторінку «Навчаємось разом» і виконуйте завдання з читання. 

Математика 

Тема. Ділення виду 42 : 3, 112 : 7
 Пояснення: Розклади число 42 на зручні доданки, які діляться на 3.  Це-  42=30+12
 42:3=(30+12):3=30:3+12:3=10+4=14
 112:7=(70+42):7=70:7+42:7=10+6=16 
1.Очисли в зошиті
 39 : 3= 
84 : 7=
 12 • 5= 
15 • 2= 
60 : 4= 
2.Розв'яжи рівняння
 х • 5 = 85 
 7 • у = 91 
 х : 4 = 56

 3. Розв'яжи задачу 
Марія розсаджує 12 цибулин тюльпанів за 4 год, а Надія – таку ж кількість – за 3 год. За скільки годин Марія і Надія, працюючи разом, розсадять 28 цибулин тюльпанів?

 3. Подумай: 
Повідомте учням
Код доступу 239137
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

 Українська мова

 1.Спробуйте доповнити рядки словами так, щоб вийшов вірш. Чи легко вам було добирати слова?
______________ цвіт,
 _______________ теплохід, 
_______________Батьківщина, 
_______________Україна. 
Прочитайте вірш Анатолія Качана «Рідні береги».
 Чи справились твої очікування щодо змісту вірша? Спробуй письмово пояснити значення слів та сполучень слів: 
Заблимати_____________
 Манити_______________ 
Залізне серце(теплохода)_____________ 
Чи всі значення тобі вдалося пояснити?
 Як можна впевнитися, що ти розумієш слово правильно? 


                             РІДНІ БЕРЕГИ 
Коли акацій ма́йський* цвіт 
Запа́х на березі крутому, 
З далеких мандрів теплохі́д*
 Вертався по́ночі додому. 
За бо́ртом — хвилі вороні́ 
І море в темряві гуркоче.
 Та ось, як вогник у вікні, 
Маяк заблимав серед ночі.
 Він випромінював тепло,
 До себе кликав крізь негоду.
 І дужче битись почало
 Залізне серце теплохода. 
Світив цей вогник-рятівник
 І моряку біля штурва́ла*,
 Але дивитися в той бік 
Сльоза солона заважала.
 Бо то мигав для моряка,
 Манив на берег Батьківщини
 Не просто вогник маяка,
 А перший вогник України. 

 Вивчити вірш напам'ять.
 Попросіть дорослих допомогти вам зробити відео або аудіо запис вашого виразного читання з пам’яті. Надішліть учителю свій відео- або аудіозапис.

 Я досліджую світ 

Зошит – с.5-6

Немає коментарів:

Дописати коментар