четвер, 9 квітня 2020 р.


ЧЕТВЕР   9 квітня

Українська мова

-         Переглянь відео, на якому Софія Забаріна, вихованка театрального гуртка Одеського театрально-художнього училища декламує вірш Анатолія Качана 
«Гойдалка біляДунаю»


1. Прочитайте вірш

ГОЙДАЛКА БІЛЯ ДУНАЮ

Я на гойдалці гойдалася,
Наді мною угорі
Білі хмари хилиталися
І шуміли явори́.

А внизу до моря синього
Тихо воду ніс Дунай
З гір далеких, що вершинами
Підпирають небокрай.

Як на маятнику тихому,
Я на гойдалці пливла,
Білі руки небом дихали,
Ніби два мої крила.

Ось я — ластівка: без страху
Набираю висоту
І злітаю вище даху,
Вище яблуньки в саду.

Ось я чайкою чубатою
Понад хвилями лечу,
На льоту пісні вигадую
І співаю досхочу:

— Я на гойдалці гойдалася,
Наді мною угорі
Білі хмари хилиталися
І шуміли явори.

Переглянь відео

2. Випиши форми слів-назв дій, які трапилися у вірші у 
теперішньому часі. 

3. До кожної виписаної форми добери і запиши відповідну форму однини чи множини. 
Наприклад:
Лечу ( однина) -летять(множина)

4. Намалюй гойдалку, на якій ти дуже любиш гойдатись.
Напиши про неї. Чому тобі сподобалось на ній гойдатись?

Подумай.

 Повідомте учням

Код доступу 926474
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


Я досліджую світ

Зошит-с.9,10,11.

Переглянь відео

Інформатика

Створення зображення з геометричних фігур
Перегляньте презентацію                                                                                                                                                            
https://drive.google.com/file/d/1PaPBDZL5ukd-Q6G76BHfSdLkr4h7o_v4/view


Розгляньте прапори різних країн

https://youtu.be/wwKGehLynyc

Намалюйте прапор України або іншої держави
Можна намалювати малюнок з геометричних фігур
         
           Музика 

         На блозі Щитової О.С.


Немає коментарів:

Дописати коментар