вівторок, 12 травня 2020 р.


Вівторок    12  травня    
Математика.
1.    Знайди: одну третю від 12, 18, 48.
2.    Одна третя частина числа становить 12,18,48. Чому дорівнює це число?
2.Задача
Накресли ламану:
1) перша її ланка дорівнює 2 см, і це третина довжини другої ланки ламаної;
2) третя ланка становить половину від суми довжин перших двох ланок.
3. Подумай.

Повідомте учням

Код доступу 571623
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


Українська мова

1.Прочитай оповідання Ірен Роздобудько «Підкидьок»  на с.166 - 168 у Хрестоматії.


 1. Прочитай початок речення та напиши власне завершення. Орфограми перевіряй зручним способом.

Якщо я побачу на сходах у під’їзді кошеня, то  я ….
Якщо я побачу в шкільній їдальні на підлозі гаманець, 
то я … .
Якщо я побачу в парку на порожній лаві немовля, 
то я ..

Поміркуй, яке лексичне значення є у слова підкидьок, якщо цим словом можна замінити слово немовля, але не можна кошеня та гаманець?
Запиши лексичне значення слова підкидьок.

Підкидьок 

2. Обговори з однокласниками або з кимось із рідних послідовність дій персонажів, познач їх відповідною цифрою.  Запиши у зошит.             

                  
_ на алеї метушилася жінка
_ дівчинка голосно заревіла
_ мама категорично відмовлялася подарувати братика
_  додому ми поверталися мовчки
_ на лаві самотньо сиділа маленька дівчинка
_ мама повільно опустилася на стілець, тримаючись за серце
_дівча всміхалось та щебетало щось
_ мама із дитиною миттю вибігла з хати

 3. Зроби фото своєї роботи та вистав у блозі.


3.Подумай.
 Повідомте учням

Код доступу 395531
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання



Я досліджую світ

Переглянь відео:



Зошит. С. 9-10


Немає коментарів:

Дописати коментар