вівторок, 19 травня 2020 р.


Вівторок   19  травня   

 Підсумкову діагностичну роботу з української мови  пересилайте на сторінку (дистанційне навчання  з  української мови ).

1. До поданих слів підбери перевірні слова та встав букви.

Шв..денько—… ,  в..рбичка—… ,  ж..ве—… 

2.  Розбери за будовою слова.

Моряк, східний, мовонька, літо.

3.Перетвори розповідне речення на спонукальне та   запиши  утворене.

Люди оберігають природу рідного краю.

4.Склади речення, підкресли головні члени речення

Радісно, на, грались, вулиці, діти.

5. Випиши  прикметники.

Міркування, читати, польовий, транспортний, 

визначити,  відповідь, охайний, приладдя, запитувати.

6.Спиши. Визнач рід іменників. Виділи закінчення.

Раптом небо потемніло. Насунула чорна хмара. Полив 

дощ.

7.До іменників добери споріднені прикметники і
 дієслова.

Радість — ___________

Лікар  — ____________

Зелень —____________

 8.Спиши текст, розкриваючи дужки, вставляючи   пропущені букви. Підкресли дієслова та визнач час.

    Біля твоєї хати цвітут(ь)  мал(ь)ви. Вузенька сте(ж/ш)ка біжить (до)криниці. Там росте калина або шумит(ь) молоденька тополя. (За)хатою цвітут(ь) вишні і яблуні. (З)поля вітерец(ь) доносит(ь) запах жита і гречки. Долітає гуркіт моторів. Звідси починається (Б/б)атьківщина.


Математика.

Повтори.
Код доступу 9048522

 Використати цей код,відкривши посилання
    join.naurok.ua




Я досліджую світ

Зошит. С. 21-22


Немає коментарів:

Дописати коментар